Naar de Grand Canyon - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van jorisenkim - WaarBenJij.nu Naar de Grand Canyon - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van jorisenkim - WaarBenJij.nu

Naar de Grand Canyon

Door: Joris & Kim

21 Juni 2012 | Verenigde Staten, Tusayan

Na een goede overnachting in Laughlin zijn we vandaag naar de Grand Canyon gereden. Een hele mooie route er naar toe. Een groot deel van deze route was Route 66. Eerst ingecheckt in het hotel, en toen twijfelen, wat gaan we doen? Toch besloten om alvast de Grand Canyon in te rijden, dit was zo indrukwekkend, echt heel gaaf! Nu gaan we zo weer terug naar ons hotel, morgen hebben we een lange mooie dag in de Grand Canyon.

• 22 Juni 2012 - 06:05

Fam Haerkens.:

Mooie foto, en wat een uitzicht zeg!!!
    Geniet ervan!!!
    Groetjes ons

• 22 Juni 2012 - 06:06

Eric.:

Skon foto, maar... ben alleen benieuwd wie hem gemaakt heeft? He Kim how is your Englisch? Can you make yourself understandable.
    Veuuuuuul plesier

Gr.

Rik

• 22 Juni 2012 - 06:12

Toon De Leest:

Ziet er geweldig uit, maar kijk uit dat jullie niet naar benden vallen.
    Xxxxx papa en mama

• 22 Juni 2012 - 06:21

Anouk:

Geniet van de mooie omgeving! En dalyk in LasVegas niet te veel gokke;) en..... Niet te bruin terug;) xxxx

• 22 Juni 2012 - 06:40

Rinie:

Geniet van de hele mooie omgeving en als het kan loop over de skywalk en inderdaad niet te veel goke in Las Vegas

gr

• 22 Juni 2012 - 07:11

Marjon:

Geweldig, geniet ervan en voorzichtig. Jullie zullen vandaag nog wel meer indrukwekkende dingen zien.
    Veel plezier nog.

Groetjes xxx

• 22 Juni 2012 - 10:52

De Posthumussen:

Wauw, wat indrukwekkend !! Genieten !

• 22 Juni 2012 - 14:45

Joris & Kim:

Hallo allemaal, bedankt voor al jullie berichtjes!! Hier alles goed, @Eric yes they understand me :-).. Las Vegas duurt nog even voor dat we daar zijn.. Haha! We hebben eerst nog meer mooie natuur..
    Groetjes van ons

• 22 Juni 2012 - 15:57

Benny En Suzanne:

Vette foto!! Gaaf hoor!!

• 22 Juni 2012 - 18:18

Inge:

Hoi Joris en Kim

Zie dat jullie het erg naar jullie zin hebben daar. Tijd gaat zeker wel snel?
    Wens jullie nog een hele fijne reis nog.

Xx inge

• 23 Juni 2012 - 22:55

Suzan:

Aahh, super leuke foto!! Echt heel mooi!
    Geniet er nog van!

Dikkekus,