Tussenstop Laughlin - Reisverslag uit Laughlin, Verenigde Staten van jorisenkim - WaarBenJij.nu Tussenstop Laughlin - Reisverslag uit Laughlin, Verenigde Staten van jorisenkim - WaarBenJij.nu

Tussenstop Laughlin

Door: Joris & Kim

20 Juni 2012 | Verenigde Staten, Laughlin

Vanmorgen zijn we aangereden vanuit Los Angeles naar Corona California. Daar zijn we naar de West Coast Customs geweest, rondleiding gehad en met Big Dane op de foto geweest. Super gaaf!
Daarna aangereden naar Laughlin, dit is onze tussenstop op weg naar de Grand Canyon. Hele mooie weg om naar toe te rijden, stukje route 66 gehad en prachtige omgeving.
We hebben hier een mooi groot hotel met casino, klein voorproefje op Las Vegas.

• 21 Juni 2012 - 06:00

Eric:

Wordt dit jullie 2de auto? En wie is Big Dane? Oeps, ik ben te voorbarig, na wat googlen weet ik nu wie dit is.

Gr. Rik

• 21 Juni 2012 - 07:06

Anouk:

Bedankt Joris nog maar voor de mooie foto van het hollywood tower hotel! Geniet van de reis!!

• 21 Juni 2012 - 19:27

Hoi Joris en Kim,

Goed om te horen dat jullie het leuk . Skonne wagen ook! Was ook een leuke trouwauto geweest ;-)! Heel veel plezier nog en we benieuwd naar de verhalen over de grand canyon!

Groetjes Marc en Petra

• 21 Juni 2012 - 19:29

Marc En Petra:

Haha wat typefouten in het vorige . Hadden het op de getypt, vandaar.

• 21 Juni 2012 - 19:30

Marc En Petra:

Hadden het op de telefoon getypt, dan vallen er blijkbaar wat woorden

• 21 Juni 2012 - 20:10

Kees, Wilma, Suzan:

Lieve Joris en Kim,

Fijn om te horen dat jullie het zo leuk hebben. Leuke foto's en ook wij zijn benieuwd naar alle verhalen die nog gaan komen :)
    Geniet ervan!!

liefs,
    tante Wilma, ome Kees, Suzan
    xxxxx

• 21 Juni 2012 - 20:36

Tante Linda:

Fijn om te horen dat het allemaal goed gaat! Nog een hele fijne vakantie
    xxx ons allemaal