Page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van jorisenkim - WaarBenJij.nu Page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van jorisenkim - WaarBenJij.nu

Page

Door: Joris & Kim

23 Juni 2012 | Verenigde Staten, Page

Gisterenochtend hebben we de helikoptervlucht over de Grand Canyon gedaan. Het was prachtig alleen voor Kim niet voor herhaling vatbaar, ze is hier namelijk goed ziek van geworden. 's Middags zijn we met een bus door de Grand Canyon gereden naar verschillende uitkijkpunten, wederom onbeschrijfelijk.

Vanmorgen hebben we nog een stukje Grand Canyon gedaan onderweg naar Page. Onderweg zijn we de Horseshoe bend tegengekomen, dit was ook echt gaaf (zie foto).

• 24 Juni 2012 - 02:38

Benny En Suzanne:

Balen dat Kim ziek is geworden zeg! Horshoebend was een leuke onverwachte verrassing hè! veel plezier als je ook over de moki dugway gaat rijden ;-)

• 24 Juni 2012 - 09:40

Johanneke:

Hoi Joris en Kim
    Wat hebben jullie al veel gezien in een week tijd,
    Voor ons ook erg fijn om jullie zo te volgen,
    We hopen dat Kim weer goed is op geknapt,
    Geniet nog maar lekker,hier is t weer nog steeds niet zo goed t regent nu maar bij jullie is t goed ,dikke kus van ons

• 24 Juni 2012 - 11:28

Henny En Wendy:

Hey Joris en Kim!

We hebben even gelezen en foto's gekeken: kei-leuk!!! We zijn jaloers, al was het alleen maar om het mooie weer wat jullie hebben! We wensen jullie nog een hele fijne vakantie, geniet ervan!!!
    Lieve groet, Henny en Wendy

• 24 Juni 2012 - 11:55

Marjon:

Jammer dat je ziek geworden bent, maar hoop dat je toch nog hebt kunnen genieten voor de rest van de dag. Veel plezier nog en tot het volgende reisverslag.

Groetjes xxx

• 24 Juni 2012 - 13:10

Opa En Oma:

Zo nu kunnen wij jullie ook volgen.
    We kijken nu ook elke dag, mama heeft uitgelgd hoe het moet.
    Veel plezier nog.

Groetjes Opi en Omi xxx