San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van jorisenkim - WaarBenJij.nu San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van jorisenkim - WaarBenJij.nu

San Francisco

Door: Joris & Kim

04 Juli 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag laatste dag in SF gehad. Vandaag Golden Gate Park route gedaan met de Hop on Hop off bus. Verder hebben we nog wat gewinkeld, maar helaas niks gekocht. Vanaf morgen nog 3 overnachtingen , allemaal langs het strand, dus het is vanaf morgen nog 3 dagen lekker uit rusten van deze mooie vakantie!

• 05 Juli 2012 - 05:57

Johanneke:

Hoi Joris en Kim
    Geniet nog maar fijn van deze dagen,
    En t is denk ik ook wel weer fijn om naar huis te gaan,
    Veel plezier,Gr. Van ons allemaalxxxxxx

• 05 Juli 2012 - 06:33

Rinie:

Geniet van de laatste dagen daarna uitgerust naar huis

• 05 Juli 2012 - 06:36

Anouk:

Hey hey, geniet nog maar van deze dagen! Ik zei gister nog opt werk, ze kome al weer byna thuis, de tyd vliegt, maar voor jullie nog veel harder denk ik! Veel plezier nog en nie te bruin terug he hahaha... Xxxx

• 05 Juli 2012 - 07:25

Saskia:

Hoi Kim en Joris,

Heb jullie reisverslag bijgehouden en volgens mij hebben jullie een super vakantie gehad. Geniet nog even van de laatste 3 dagen!!! En dan hoor ik als jullie terug zijn wel de rest van de verhalen haha......

Groetjes,
    Sasxxx

• 05 Juli 2012 - 11:32

Eric:

Hoi Kim en Joris, zit net jullie bericht te lezen vanaf het strand in spanje. Kei leuk om jullie zo te volgen en zeker te lezen dat julie het naar je zin hebben. Wij moeten toch ook weer eens terggaan. Dan wel wat winnen in Vegas om wat langer te kunnen blijven. Als ik het goed begrijp rijden jullie via de kustweg terug ook een prachtige route. Kei veuuuuuuul plezier nog. Een zonnige groet van Ericdieweleenbeetjejaloursis