Weer een verslagje - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van jorisenkim - WaarBenJij.nu Weer een verslagje - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van jorisenkim - WaarBenJij.nu

Weer een verslagje

Door: Kim

01 Mei 2019 | Verenigde Staten, Miami

Hallo allemaal,

Wij zijn net aangekomen in Fort Meyers , het is hier nu 20.45u.

We hebben de laatste dag in Key West een dagje gezwommen.
Tess helemaal blij want ze kan als een zeemeermin zwemmen.

Daarna zijn we naar Islamorada gereden, om met dolfijnen te zwemmen. Wat was dat ontzettend gaaf!!! Ook onze Tess vond dit heel erg leuk...

Daar 1x overnacht in Key Largo , en de dag erna zijn we door de everglades naar Fort Meyers gereden.

Toen we in de everglades waren zijn we met een airboat mee gegaan.. dat was ook een hele leuke ervaring!!

Nu 3 nachten aan het strand liggen en dan gaan we weer door!

Groetjes van ons allemaal

• 02 Mei 2019 - 01:20

Ankie:

Wat een avonturen allemaal. Helemaal geweldig.

• 02 Mei 2019 - 04:22

Sanne:

Gaaf allemaal zeg. Geniet nog van dit avontuur met zijn allen!

• 02 Mei 2019 - 04:56

Johanneke De Leest:

Wat een avontuur ,is dit voor jullie allemaal,,geniet nog maar lekker even want de tijd gaat snel ,,lieve gr