Dag 6, 7 & 8 - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van jorisenkim - WaarBenJij.nu Dag 6, 7 & 8 - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van jorisenkim - WaarBenJij.nu

Dag 6, 7 & 8

Door: Kim

25 April 2019 | Verenigde Staten, Miami

Hoi allemaal,

Even niks gehoord van ons, maar hier is weer een verslag!

Dag 6:
Eindelijk gaan we naar het prinsessen kasteel Disney park ;).
Dit park heet Magic Kingdom, “het” Disney park. Hier hebben we een hele leuke dag gehad al veel attracties gehad, 3 fastpass geregeld van te voren.. en Tess al met 5 prinsessen op de foto geweest. En het mooie daarvan is , die foto’s krijgen we allemaal want we hebben een memory maker bij onze Disney kaarten. Dus alle foto’s die in het park gemaakt worden die kunnen we allemaal downloaden, dat is wel erg leuk! Ook die in de attracties gemaakt worden

• 26 April 2019 - 03:13

Wilma :

Nou Tess zal zeker genieten van al de prinsessen.
    En Sem natuurlijk ook.
    Voor jullie allemaal lekker genieten van al dat moois.

Heel veel groetjes van ons.

• 26 April 2019 - 03:40

Linda:

Fijn weer wat te horen! En leuk dat je alle foto's krijgt vanuit de parken. Zal wel gaaf zijn. Zeker voor tess, al die prinsessen. Geniet denkt lekker van

• 26 April 2019 - 04:02

Johanneke De Leest:

Hallo liever s,,wat gaaf dat kasteel met de prinsessen, wat een droom vakantie,,altijd fijn om.te horen dat t goed gaat,,geniet er van gr aan iedereen

• 26 April 2019 - 09:46

Helma:

hoi allemaal
    fijn om telezen dat jullie het fijn hebben .
    geniet er lekker van en veel plezier.
    liefs de vriesjes

• 26 April 2019 - 18:59

Marc En Petra:

Kei leuk om te horen! En fijn dat jullie het zo leuk hebben!
    Ik zag ook dat Joris al was wezen hardlopen. Ook daar mooie foto's :)