Het avontuur is begonnen! - Reisverslag uit Oirschot, Nederland van jorisenkim - WaarBenJij.nu Het avontuur is begonnen! - Reisverslag uit Oirschot, Nederland van jorisenkim - WaarBenJij.nu

Het avontuur is begonnen!

Door: Kim

18 April 2019 | Nederland, Oirschot

Hoi Allemaal,

Ons avontuur is woensdag 17 april , 6u 's ochtends begonnen.
Toen reden we in Best & Oirschot naar Schiphol toe.
Deze rit is al goed geweest :), geen files en we waren snel op Schiphol.

Toen we de auto geparkeerd hadden en Schiphol binnen kwamen was er al een vertreging in beeld, 20 minute. Nou dat is nog te overzien.
Helaas bleek het uiteindelijk 1,5u te zijn. Maar rond 12.30u dan toch vertrokken naar Houston, onze tussenlanding :)

We hebben een geode vlucht gehad, weinig tot geen turbelentie, dat is fijn. Het eten in het vliegtuig was ook goed verzorgt, voor de kindjes een apart menu, wat lekker was. En voor ons hadden we een keuze uit kip met risotto en pasta margeritha. Dit allebei was lekker. Na een geode landing kijken of we de aansluiting naar Orlando konden halen.
Dit had wel even wat in, we waren natuurlijk 1,5u later vertrokken dus nu maar 2u overstap tijd, dit bleek heel krap te zijn. We hadden geen minuut later bij de Gate moeten zijn want dan was het vliegtuig naar Orlando vertrokken. Maar gelukkig met wat rennen op het vliegveld is het ons gelukt. We zitten in het vliegtuig :), toen we eenmaal allemaal zaten moisten we allemaal aan Home Alone denken, met 8 man door het vliegveld rennen, haha!

Nou nog een vluchtje van 2u en 15min en we zijn in Orlando. Ook deze vlucht is heel goed gegaan . En ja hoor we staan in Orlando.

Nu de huurauto op gaan halen, dit liep heel goed. We hebben 2 mooie auto's uitgezocht, een mooie Jeep & Hyundai. Nu op naar de villa , hier ging het helaas even mis, we hebben geen inlogcode gekregen van de villa dus mogen het resort niet op, dus we gaan bellen met onze boekingsspecialist Sylvia in Nederland. Zij heeft uiteindelijk snel geregeld dat we een hotel krijgen voor 1 nacht, de kindjes waren natuurlijk als een blok in slap gevallen, dus moisten snel schakelen. Gelukkig ging dit ook heel snel, met dank aan Sylvia. Zo konden we toch een nacht goed slapen. nou ja, een paar uurtjes, want daar komt de Jetlag om de hoek kijken, 04.30u waren de kindjes wakker. Maar oke dat is niet erg, als we vandaag maar in de villa kunnen , want de kindjes willen heel graag gaan ZWEMMEN. haha, maar dat gaat vandaag goed komen :). Het is hier nu 6u in de ochtend en he ontbijt word gehaald nu. Daarna hopen dat we snel in onze villa mogen en dan nog boodschappen doen en de omgeving wat verkennen.

We hebben er heel veel zin in, en het word een mooi avontuur :):)

Wij gaan hier nu even ontbijten terwijl julllie nu gaan lunchen, voor jullie ook Eet Smakelijk!

En tot het volgende verslag :)

• 18 April 2019 - 10:11

Linda :

Super om te horen dat jullie er zijn. Erg fijn!! Wel jammer dat de villa niet in orde was, maar dat komt vast goed! Nu lekker genieten samen.

• 18 April 2019 - 10:47

Wenda:

Fijn dat de vluchten goed gegaan zijn, en nu genieten!

• 18 April 2019 - 11:17

Ankie:

Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad. Nu volop gaan genieten he
    Hier gaat alles oké

• 18 April 2019 - 13:02

Johanneke De Leest:

Wat héérlijk om te horen dat t goed is gegaan , en super lieve kindjes ,echt knap , fijne dagen allemaal liefs ons

• 18 April 2019 - 16:23

Mia :

Fijn om te horen dat het allemaal goed is gegaan liefs van mamma oma en superoma

• 18 April 2019 - 18:01

Wilma :

Fijn dat de reis goed gegaan is.
    Hopelijk kunnen jullie ook in jullie villa vandaag.
    Fijne vakantie en lekker zwemmen.
    Groetjes.