Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van jorisenkim - WaarBenJij.nu Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van jorisenkim - WaarBenJij.nu

Bryce Canyon

Door: Joris & Kim

25 Juni 2012 | Verenigde Staten, Bryce Canyon

Vanmorgen om 7 uur de wekker gezet, een moeizame nacht gehad, was heel warm op de kamer. Vanochtend eerst naar Arches NP gereden, mooi park!! Daarna doorgereden naar Bryce Canyon, we hebben nu een paar drukke dagen overal maar 1 nacht, dus we moeten onderweg veel doen (daarom Canyonlands NP overgeslagen), en dat was vanmiddag te merken, we werden wat moe. Wij vonden de weg naar Capitol Reef ook niet heel mooi. Daarna doorgereden naar Bryce Canyon, daar aangekomen in hotel, ingecheckt, mooie hotel kamer, en mooi hotel, lekker gegeten in het restaurant, daarna de zwemkleren aan, en even lekker uitrusten in de Hot tub :)!

• 26 Juni 2012 - 08:26

Marjon:

Doe inderdaad maar eens een keer uitrusten, het is de bedoeling dat je uitgerust terug komt haha.

Groetjes xxx