Zion NP - Reisverslag uit Zion, Verenigde Staten van jorisenkim - WaarBenJij.nu Zion NP - Reisverslag uit Zion, Verenigde Staten van jorisenkim - WaarBenJij.nu

Zion NP

Door: Joris & Kim

26 Juni 2012 | Verenigde Staten, Zion

Vanmorgen om 8 uur de wekker gezet, lekker ontbeten en aangereden naar Zion NP. Eerst zijn we Bryce Canyon gaan verkennen, mooi park. We hoefden vandaag niet zo heel lang te rijden +/- 2 uurtjes. Daarna aangekomen in Zion, daar de auto geparkeerd, want heel het park ging met shuttle bussen. Een heel erg mooi park!! Tot nu toe voor ons de mooiste, maar de Grand Canyon het indrukwekkendste. Daarna doorgereden naar ons hotel, heel mooi! Lekker gegeten, en nu zitten we in de Saloon nog wat te drinken. En dan straks slapen, en morgen op naar LAS VEGAS!

• 27 Juni 2012 - 05:45

Anouk:

En dan met heeeeeeel veel geld thuis kome hahaha!xxx

• 27 Juni 2012 - 06:05

Johanneke:

Hoi Joris en Kim
    Wat een druk programma hebben
    Jullie, maar dan heb je ook wel wat gezien,,
    Wij hopen dat jullie weer een beetje zijn uit gerust,,maar in las Vegas blijven jullie 2 nachten dus misschien iets rustiger voor jullie, geniet maar lekker van al dit bijzonders,
    Dikke kus van onsxxxxxxx

• 27 Juni 2012 - 07:14

Rinie:

Niet teveel Bier in de Saloonnnnnnnn
    en je vakantie terug verdienen in Las Vegas

• 28 Juni 2012 - 13:11

Eric:

Wij zitten nu zelf in Andalusia lekker vakantie te vieren maar het is toch ook leuk om jullie zo te volgen en te lezen waar jullie zijn en wat jullie gedaan hebben. Wel gaan gokken in Vegas, je zult zien dat jullie jackpot trekken of toch niet? In ieder geval wel geprobeerd.

Gr. Rik (vanuit spanje met 33 gr aan zee)