Vertrek naar Schiphol - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jorisenkim - WaarBenJij.nu Vertrek naar Schiphol - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jorisenkim - WaarBenJij.nu

Vertrek naar Schiphol

Door: Joris & Kim

17 Juni 2012 | Nederland, Amsterdam

Zo net lekker geslapen en ontbeten in het van der Valk hotel Schiphol! Zo dadelijk met de bus mee naar Schiphol... En wachten tot we het vliegtuig in mogen op naar Los Angeles, Amerika! We hebben er zin in :)

• 17 Juni 2012 - 05:19

Saskia Delhaes:

Hoi Joris en Kim,

Wij wensen jullie een hele fijne huwelijksreis. Doe maar vaak een verslagje schrijven dan kunnen we jullie mooi in de gaten houden. Liefs Sasxxx

• 17 Juni 2012 - 08:07

Johanneke:

Hoi lieve schatte

Fijn dat t alle maal goed gegaan is
    Leuk om t vliegtuig te zien waar jullie mee mee gaan,
    En geniet maar fijn want t is een heel avond tuur,fijne vakantie mijnheer en mevrouw de leest,,,,
    Gr. Papa en mamaxxxxxxxxxxxxxx

• 17 Juni 2012 - 09:19

Marc En Petra:

Heel veel plezier in LA en met alles wat jullie nog meer gaan zien! Wij wensen jullie een hele goede reis en hopen dat jullie een hele mooie honeymoon zullen hebben!

• 17 Juni 2012 - 18:39

Fam Haerkens.:

Joris en kim,
    Heel veel plezier en lekker genieten van jullie huwelijks reis.
    Nog bedankt voor het leuke feestje, hopelijk kunnen jullie ook terug kijken op een geweldige dag.
    Veel liefs Jeroen en Monique Teun en Nienke

• 18 Juni 2012 - 09:17

Suzan En Tante Wilma:

Lieve Joris en Kim,

Wij zijn nu jullie foto´s aan het bekijken. Leuk dat we jullie nu zo een beetje in de gaten kunnen houden :)
    Wij wensen jullie heel veel plezier en geniet er lekker van. We houden jullie reisverslagen in de gaten.

veel liefs,
    Suzan en Tante Wilma