1ste dag - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van jorisenkim - WaarBenJij.nu 1ste dag - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van jorisenkim - WaarBenJij.nu

1ste dag

Door: Joris & Kim

17 Juni 2012 | Verenigde Staten, Los Angeles

De 1ste dag zit erop, een lange vlucht achter de rug, maar wel goed aangekomen! In Los Angeles aangekomen gingen we de huurauto ophalen (zie foto).. Joris is er heel erg blij mee. Toen op naar ons 1ste hotel, is helemaal super.. Dus gaat allemaal goed komen, het is hier nu 21.35 uur en wij gaan lekker slapen! Morgen er weer fris tegen aan..

• 18 Juni 2012 - 05:31

Marjon:

Blij te horen dat de reis goed verlopen is.
    Nu lekker genieten.
    xx

• 18 Juni 2012 - 06:10

Eric:

Hoi Kim - Joris, Ben heeel benieuwd naar alles wat jullie gaan zien en meemaken. Roep bij ons weer hele leuke herinneringen op. Het feest was trouwens super.

Veulllllll plezier

• 18 Juni 2012 - 07:16

Corne & Monique:

Klinkt allemaal nu al super gaaf !! Leuk om jullie berichtjes te lezen, welterusten, en tot later !

• 18 Juni 2012 - 15:49

Benny&Suzanne:

Ziet er goed uit!! Heel erg veel plezier samen!! We zijn erg benieuwd naar jullie reisverslagen!!

Groetjes Suzanne en Benny

• 19 Juni 2012 - 19:57

Jan En Anja:

Hoi Joris en Kim, maak er een onvergetelijke reis van en vergeet onze dollars niet uit te geven. groetjes xxx