San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van jorisenkim - WaarBenJij.nu San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van jorisenkim - WaarBenJij.nu

Door: Joris & Kim

02 Juli 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag 3,5 uur moeten rijden om in San Francisco te komen. Daar aangekomen hebben we de hotelkamer ingecheckt en de koffers naar de kamer gebracht. Toen zijn we naar Union Square geweest, Chinatown ook nog meegepakt en daarna naar Pier 39 geweest om wat te eten. Toen zijn we met de boot naar Alcatraz Island geweest. Dat was echt weer een hoogtepunt van onze vakantie! Helemaal geweldig! Met een Street Car weer naar het hotel gereden. In deze Street Car had een vrouwelijke zwerver nog in haar broek geplast.. Je maakt het mee hier.. Haha

• 03 Juli 2012 - 06:02

Johanneke:

Hoi ,Joris en Kim
    Mooi hoor,wat wij er van zien.
    T weer is wat beter ,of maakt dat daar niet veel uit,veel plezier nog,,
    Xxx ons

• 03 Juli 2012 - 07:08

Rinie:

Jullie hebben nog geluk gehad dat ze jullie niet gevangen gezet hebben. Veel plezier
    gr

• 03 Juli 2012 - 11:29

Opi En Omi8:

alcatrax boeven komen altijd terecht waar ze thuis horen

• 03 Juli 2012 - 12:26

Tante Wenda:

Als ze jullie vastzetten dan bel maar, dan stuur ik wel een vijl op, haha, zal dan meteen zwembandjes etc erbij doen.
    Maar tis allemaal erg indrukwekkend wat jullie nu meemaken zeg, wow.
    Geniet nog vd laatste week.

XXXX

• 03 Juli 2012 - 14:51

Marc En Petra:

Ha Joris en Kim,

Fijn dat Alcatraz zo spectaculair was als jullie gehoopt hadden! Lijkt ons ook mooi om eens te zien. Heel veel plezier nog daar in de USA!

• 04 Juli 2012 - 13:14

Op En Omi:

s

• 04 Juli 2012 - 16:03

Benny & Suzanne:

Vet hoor, alcatraz!! Gaan jullie ook de Highway 1 rijden? Ongelooflijk mooie route!! Geniet er nog van daar!!

• 05 Juli 2012 - 08:59

Opoen Omi:

die vrouwelijk zwerfster die i haar broek plstehet toevalligtoch niet kimkim omdat die in de dehelicopter
    ook al hoge noot had.nog veel plezier en kom maar gauw naar huis houdoe