Yosemite NP - Reisverslag uit Yosemite Valley, Verenigde Staten van jorisenkim - WaarBenJij.nu Yosemite NP - Reisverslag uit Yosemite Valley, Verenigde Staten van jorisenkim - WaarBenJij.nu

Yosemite NP

Door: Joris & Kim

30 Juni 2012 | Verenigde Staten, Yosemite Valley

Vanuit Bishop zijn we vandaag naar Yosemite NP gereden. Dit is echt een super mooi park! Overal beekjes, watervallen, meren, bergen. Helemaal geweldig! Morgen nog een dagje hier, dit is onze laatste dag in een Nationaal Park.

• 01 Juli 2012 - 08:43

Johanneke:

Hoi Joris en Kim
    Ziet er echt mooi uit,
    En t weer is nog steeds mooi,dus jullie
    Verdienen het..
    Geniet nog maar lekker,,
    Xxx van ons

• 01 Juli 2012 - 13:16

Marc:

Haha, deze foto herken ik van Bassie en Adriaan! Lijkt me echt mooi hoor!

• 01 Juli 2012 - 15:22

Ad En Ans:

Joris en Kim, leuk om jullie zo te kunnen volgen, kunnen we een beetje meegenieten.
    Wat hebben jullie al veel gezien en meegemaakt. Die waterval is prachtig, echt puur natuur.
    Nog een hele week om heerlijk overal van te genieten en dat zal jullie wel lukken.

Heel veel groetjes uit de Beempd

• 01 Juli 2012 - 16:25

Opi En Omi:

kim en joost. jullue vakantiew xit er al weere op volgens de ontvangen nberichten moet het geweldig zijn greweest en zao hort het oowij wensen jullie een goede teruvlucht tooe en straks wee in je eigen nestje is ookj fijn we zullen blij zijn als wijh jullie weer zien tot z0